Bedömning från Luxurious Lashes

Har precis fått min bedömning på de bilder jag skickade in till skolan, där jag utbildar mig till fransstylist, och är jätteglad!!

Några av kommentarerna från skolan:
"Fantastiskt att få se så många fransar per öga! Riktigt bra jobbat!"

"Du sätter fransarna på ett väldigt bra avstånd från huden. Detta är viktigt eftersom det annars skapar obehag hos kunden"

"Du har utvecklats riktigt bra under denna tid och blivit en mycket duktig fransstylist!"

"Sammanfattningsvis kan jag säga att du gör ett fantastiskt jobb! Det ser jämt och fint ut! Så kul att få se så fina bilder!"

Det var alltså bara lovord och det känns så skönt att ha det på pränt nu! Nu återstår bara det teoretiska provet som ska göras inom en vecka. Wish me luck!



/ Linda


bloglovin
Trackback