Back again from London

Tänkte ju att jag skulle kolla in lite makeupbutiker i London och få lite inspiration men till min besvikelse så hittade jag faktiskt inte en enda. Det var skönhetsavdelningarna på t.ex. Harrods där det fanns alla möjliga makeupmärken men inte en renodlad makeupbutik. Nu letade jag inte jättemycket så de finns ju säkert i en liten bakgata eller så, men tänkte ändå att man skulle se någon när man gick på shoppingstråken, åtminstone på Oxford street.
Jag besökte i alla fall Alara, som jag bloggade om tidigare, men tyvärr hade de ingen makeup alls. De hade mest ekologisk hudvård och mat. Content som jag också tänkte kolla in hann vi tyvärr inte med då den butiken låg en bit ifrån där vi befann oss.
Men men, jag fick iallafall se och bli inspirerad av en massa skyltningar! Hade inte varit fy skam att jobba som Visual Merchandiser på Harrods direkt!
 



Kommentarer
Clara

SV: Gud va bra, då ska jag hålla utkik här, men undrar om du kommer kunna skicka hem testprover, är en fattig student o har prövat det mesta i kajalväg, nickel, parfym och rajtantajtanfritt osv, men har fortfarande känt det klia och bli sår runt ögonen



Blogg: http://bohemhoe.blogg.se/
2012-06-11 @ 22:33:22
Linda

Absolut kommer det att finnas prover! =)



2012-06-12 @ 16:05:18




Kommentera inlägget här:



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback