RED

För ett tag sedan fick jag en idé om att göra "modereportage" om de fyra basfägerna. Det ska tydligt framgå vad färgerna står för och dess innebörd. Jag började med färgen rött som signalerar kärlek, energi, styrka, impulsivitet, passion, värme, feminitet, uppror, aggressivitet osv. 
Jag fixade kläder som passade detta och för att göra det ännu mer intressant ville jag även ha med andra saker som inredningsdetaljer, skönhetsprodukter osv. som verkligen associerar till färgen rött.
Även makeupen skulle vara feminin, aggressiv och verkligen synas. När alla foton var tagna skapade jag rätt layout och text. Såhär blev resultatet!
 
Fotograf: Mattias C
Modell: Harriet Arnberg
 
 
/ Linda

Kommentarer
PHOTOGRAPHER Elina Meuller

Kul idé!

Svar: Tack!
None None



Blogg: http://meullerphoto.blogg.se
2012-10-30 @ 13:16:27
Ella Isbjörnshjärta

Så snyggt! Tycker att de små bilderna du har valt passar in väldigt bra.

KRAM!

Svar: Tack så mycket! =)
None None



Blogg: http://isbjornshjarta.blogg.se
2012-11-01 @ 16:49:11




Kommentera inlägget här:



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback