Max Factor på H&M

Här kommer uppdateringen från igår! Det var ett event på H&M för fashion against aids och H&Ms medlemmar hade igår kväll förtur på kollektionen. Förutom att jag stod där och sminkade så var det DJ på plats, utdelning av cola light och tilltugg också kunde man bli fotad för välgörenhet.
När dörrarna öppnades fullkomligt VÄLLDE det in folk, alla var helt galna och slet och drog i kläderna. Mina Max Factor skyltar sprangs ner och mitt bord sprangs det in i. Jag var själv rädd för att svepas med i strömmen och mosas av alla shoppinggalna tjejer, men jag klarade mig =). Dock var det som ni kanske förstår inte många som var sugna på att bli sminkade då, men efter en liten stund började det bli intressant. Sedan var det kö till makeupstolen hela kvällen, mycket kul!


Innan eventet drog igång bad bloggerskan Annie mig om en makeup. Hon skulle upp på scen och berätta om de två skyltdockorna hon hade stylat till kvällen.





/ Linda


bloglovin

Kommentarer
Cassa

Shoppinggalna tjejer ska man se upp för!



Blogg: http://carpepunctum.blogg.se/
2012-04-26 @ 16:59:54
dite

hoppas du får en bra dag :D



Blogg: http://afroditeedreflo.blogg.se/
2012-04-27 @ 16:24:10




Kommentera inlägget här:



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback