Bröllop 25 augusti

Idag har jag varit i Lund och gjort bröllopsmakeuper på löpande band! Det var Sandra, som jag provsminkade i tisdags, som skulle gifta sig idag så det var henne och hennes 4 tärnor som jag sminkade. Hennes färgtema på bröllopet gick i lila, så hennes brudbukett, blommorna i hennes hår och tärnornas klänningar var lila. Därför var det väldigt fint att ta upp det lila i Sandras ögonmakeup och tillsammans med en grå skugga blir det en superfin kombination! Mycket highlight både på ögon och kindben och ljust lila/rosa läppar. Tärnorna (som jag tyvärr inte hann ta foto på) sminkade jag lite olika. Tärna nr 1 ville ha en väldigt subtil ögonmakeup med eyeliner, tärna nr 2 och tärna nr 3 ville ha samma sminkning (efter att tärna 2 fått sin sminkning tyckte tärna 3 att den var så fin så hon ville ha exakt samma =) ) som var en grå ögonskugga i kombination med rosa ögonskugga och tärna 4 fick en brun ögonskugga i kombination med en rosa, vilket passade hennes färger jättebra!
 
Önskar Sandra och alla tärnor en underbar dag!
 
 
 
/ Linda

Kommentarer
Cecilia Hessel

så fint!

Svar: Tack så mycket! =)
None None



Blogg: http://ceciliahessel.blogg.se
2012-10-02 @ 12:32:13




Kommentera inlägget här:



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback