Semester, jobb och nätbutik

Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg nu och det beror på att jag gett mig själv en liten semester på några veckor (förutom ett par bröllopssminkningar och några andra jobb). Idag kände jag dock att jag fick ta tag i att jobba lite grann i alla fall. Dagen började med att jag gick upp tidigt för att sminka inför en fotografering, mycket trevligt! Sedan har jag prickat av en leverans med ekologisk makeup och därefter har jag börjat lägga in produktbilderna i min nätbutik. Äntligen börjar jag se ett slut på produktfotona (även om det återstår ett par stycken) och oj vad jag längtar tills jag till slut kan lansera sidan! 
 
 
 
/ Linda

Kommentarer
ottilia

Åhh, kul att det verkligen är på g nu! :) Ska bli kul att se den färdiga sidan.



Blogg: http://lindellottilia.se
2012-08-16 @ 08:28:51




Kommentera inlägget här:



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback