Frustration

Nu är det inte mycket kvar på min nätbutik, bara småfix kvar på texterna. Snart hade jag kunnat lansera den förutom att jag inte har några foton på produkterna! Detta var något jag började med för mer än en månad sedan och då började som sagt kameran att konstra. Efter att den blivit skickad upp och ner till Sthlm ett antal gånger så har de nu konstaterat att det var för stort problem att fixa i Sthlm så nu är den skickad till TYSKLAND! Ah, jag känner mig ganska frustrerad, speciellt när man inte själv kan göra något åt det. Men det är väl som man säger; den som väntar på något gott....

Ett litet smakprov på nätbutiken sålänge:



/ Linda


 


Kommentarer
Annika

Va spännande att den snart är klar!



Blogg: http://bringblingtoeverything.com
2012-06-14 @ 11:12:20




Kommentera inlägget här:



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback